close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ד"ר אורי ארליך – הרופא המלווה להריון שלך

מערכת שורשיג אייר, תשפא25/04/2021

בתקופת ההריון, את רוצה להרגיש בטוחה. בטוחה בעצמך, במערכת היחסים שלך ובעיקר בבריאות שלך ושל התינוק שלך

תגיות:
בתקופת ההריון, כל מה שאת רוצה לעשות הוא להרגיש בטוחה. בטוחה בעצמך, במערכת היחסים שלך ובעיקר בבריאות שלך ושל התינוק שלך. זו היא לא משימה פשוטה בכלל, שכך יש כל כך הרבה שינויים גופניים שמתרחשים סביבך, ואת לא יכולה לקחת סיכונים מיותרים. מהסיבה הזו, הדבר הכי חשוב ומרכזי שאת רוצה להשיג בשבועות הראשונים להיריון, יהיה פגישה עם רופא הריון מומחה. מהסיבה הזו בדיוק, חשוב לפנות לעזרתו של ד"ר אורי ארליך רופא מלווה הריון מומחה, שיכול לאפשר לך לקבל את הטיפול הטוב ביותר בתנאים המתאימים לצרכים הרפואיים והאישיים שלך.

איך נראה תהליך הליווי של ד"ר אורי ארליך?

הליווי המקצועי של ד"ר אורי ארליך מאפשר לך:
1. ליצור מעקב הריון מקצועי שמבוסס על מצבו הרפואי של העובר שלך, על בסיס גיל ההריון, המצבר הרפואי שלך והמצב הרפואי של בן הזוג. מעקב ההריון בוחן את גילו של התינוק. ובמקביל קובע מה הם השלבים ההתפתחותיים השונים, כדי לקחת אחריות על כל הבדיקות שצריך לבצע ולהבטיח שההתפתחות היא תקינה וברורה.
2. יצירת לוח זמנים של כל הבדיקות של תקופת ההריון. את לא יכולה להרשות לעצמך לפספס ולו בדיקה אחת, במיוחד אם ההריון שלך הוא הריון בסיכון ואת צריכה להבטיח שהתינוק נמצא במצב הכי טוב שיש. בכל שלב של ההריון יש מספר בדיקות שצריך לבצע, ואת לא יכולה לדחות או לוותר עליהן.
3. בדיקות מיוחדות ולא שגרתיות שיכולות להפוך את ההריון שלך לבטוח הרבה יותר. למשל, בדיקת הצ'יפ הגנטי, שמאפשר לאבחן בעיות גנטיות מולדות, שיסכנו את חיי העובר שלך לטווח הארוך ואת רוצה להכיר בהן, כבר שיותר מוקדם. כמו כך, במקרים מסוימים ייתכן ותתבקשי לבצע דיקור מי שפיר ובדיקות מורכבות יותר, רק כדי להמשיך בהריון בשלוות הנפש שמגיעה לך.
4. לקבל מענה לכל השאלות שלך, בכל רגע נתון, כך שלא תרגישי שאת לבדך בתהליך כה מורכב וחדיש. השאלות שלך יפחיתו את החששות ואת הדאגות, ובהתאמה גם ישפרו את המצב הבריאותי שלך ושל התינוק שלך.

האיש שלך במהלך ההריון
כל כך הרבה דברים מרגשים מתרחשים בחייך במהלך תקופת ההריון. ואת לא יכולה להרשות לעצמך לפספס ולו אחד מהם. זו היא החוויה הכי חדשה והכי מרגשת בחייך, וביחד עם בן הזוג, את רוצה לבנות את המשפחה שלכם, בבריאות איתנה ובחוויית היריון מושלמת במיוחד. אז אל תחששי לפנות לטוב ביותר, כדי לקבל את הליווי המתאים והנכון ביותר להריון שלך. והצוות של ד"ר אורי ארליך יסייע לך לעבור את התקופה ולחזור הביתה בידיים מלאות ומאושרות. אנו נעשה זאת על בסיס היכרות רבת שנים עם תחום ההריון והלידה, וניסיון מקצועי מיוחד במינו, של כל הצוות.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה